z ostatniej chwili
Wójt Gminy Mszana Dolna informuje, że w dniu 15 grudnia 2017 roku (piątek) Urząd Gminy będzie nieczynny.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejGminny ośrodek pomocy społecznejOZERewitalizacja na latastrategiaZajęcia na orlikach - informacjeSprawdź kto i gdzie odśnieżaZwierzaki do adopcjiProfil zaufanyWymień piecznpPowietrzegospodarka odpadami po nowemuceidgOgłoszenia Wójtaostrzezenia meteoPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaObrona cywilnae-urzadinteraktywna mapaKarta dużej rodzinyBarszcz SosnowskiegoWolni od azbestu - informacjeLokalna Grupa DziałaniaSolaryGaleria zdjęćJustyna KowalczykStop przemocyMonitoring powietrzaAktywuj e-bokMikroporadywiarygodna firma

zadania


PIĘTRO II

 

pokój 42,44 - Skowronek Mirosław, Bożena Znachowska, Piwko Krystyna, Edyta Tromiczak - Krzanik
telefon: 33-19-806 wew.606 P. Skowronek
33-19-805 wew.605 P.Piwko

 

  • przygotowywanie i prowadzenie inwestycji i remontów finansowych przez gminę,
  • wydawanie opinii w sprawach zaliczania dróg do kategorii dróg wojewódzkich,
  • zaliczanie dróg do kategorii dróg zakładowych,
  • wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich,
  • wydawanie opinii w sprawie zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
  • planowanie budowy, modernizacja i utrzymanie dróg gminnych,
  • zarządzanie drogami gminnymi,
  • orzekanie o przywróceniu pasa drogowego dróg gminnych do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
  • wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarka drogową,
  • wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych,
  • ustalanie udziału jednostek gospodarki uspołecznionej w kosztach budowy, modernizacji, utrzymywania i ochrony dróg zakładowych w przypadku, gdy drogi te stanowią dojazd do więcej, niż jednej jednostki, a jednostki te nie ustaliły tego udziału w drodze porozumienia.

............................................................................................................................

  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych – na podstawie wniosków składanych przez stanowisko merytoryczne prowadzące sprawy dostaw (zaopatrzenia) usług i robót budowlanych,
  • organizacja przebiegu postępowań o zamówienia publiczne według obowiązujących form i zasad właściwych dla zastosowanych trybów wyboru najkorzystniejszej oferty, planowanie harmonogramów prowadzonych spraw,
  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem wymaganych materiałów i dokumentów do przeprowadzenia procedur wyboru wykonawców - ustalanie terminów ich opracowania przez właściwe stanowiska merytoryczne,
  • opracowanie ogłoszeń i zawiadomień związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne oraz ostatecznych tekstów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów w oparciu o materiały przygotowane przez stanowiska merytoryczne,
  • nadzór nad terminowością przebiegu poszczególnych postępowań o zamówienie publiczne, zapewnienie wymogów formalnych i zgodności procedur z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • obsługa biurowa prowadzonych procedur w przedmiocie zamówień, prowadzenie protokołu z postępowania wraz z wymaganymi załącznikami,
  • prowadzenie całości dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne – w sposób zapewniający jej należyte zabezpieczenie oraz według obowiązujących zasad kancelaryjnych i archiwizacyjnych,
  • przeprowadzenie okresowych kontroli wewnętrznych pod względem realizacji ustawy o zamówieniach o niskiej wartości, których ewidencja i dokumentacja zamówień o niskiej wartości których ewidencja i dokumentacja prowadzona jest bezpośrednio przez stanowiska merytoryczne Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych według obowiązujących w tym zakresie przepisów.