Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejGminny ośrodek pomocy społecznejZwierzaki do adopcjiProfil zaufanyWymień piecPowietrzegospodarka odpadami po nowemuOgłoszenia Wójtaostrzezenia meteoPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaObrona cywilnae-urzadinteraktywna mapaKarta dużej rodzinyBarszcz SosnowskiegoWolni od azbestu - informacjeLokalna Grupa DziałaniaSolaryGaleria zdjęćJustyna KowalczykStop przemocyMonitoring powietrzaAktywuj e-bokMikroporady

zadania


I PIĘTRO

 

pokój 26 - Lucyna Stożek
telefon: 33-19-807 wew.607

 

  • planowanie przestrzenne w gminie,
  • opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • opracowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany tych planów,
  • wydawanie wypisów oraz wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie zaświadczeń o zgodności obiektu z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy,
  • wydawanie warunków dla zmiany sposobu użytkowania obiektu lub terenu,
  • przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na innego wnioskodawcę,
  • potwierdzanie prawomocności decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • wydawanie postanowień prostujących do decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • wydawanie postanowień opiniujących podział działek,
  • prowadzenie postępowania z zakresu ustawy “Prawo ochrony środowiska” dla inwestycji mogących pogorszyć i pogarszających stan środowiska (procedura związana z raportem oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć),
  • zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie ochrony środowiska,
  • opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego dla sąsiednich gmin,
  • rejestracja dokumentów przekazywanych przez organ nadzoru budowlanego oraz organ administracji architektoniczno - budowlanej,
  • kontynuacja spraw z zakresu ustawy “Prawo budowlane” zakończonych decyzją wydaną przed 01.01.2004 r. (prawomocność decyzji, odwołanie, udostępnienie akt, udzielanie informacji).