z ostatniej chwili
Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A

Aktualności


Kursy językowe i metodyczne dla rabiańskich nauczycielek

21/12/2022, dodał: Magda Polańska czytano: 920 razy
Bieżący rok kalendarzowy przyniósł społeczności Zespołu Placówek Oświatowych w Rabie Niżnej pozytywny wynik w naborze programu Erasmus+ dla projektu “Uczymy się bez granic”, który zakłada uczestnictwo kadry pedagogicznej w kursach językowych oraz metodycznych.

W pierwszym etapie projektu (kursach językowych) udział wzięło 6 nauczycielek.

W listopadzie kursantki przebywały w hiszpańskiej Katalonii i doskonaliły swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim w instytucji szkoleniowej SpainBcn-Programs w Barcelonie.

Mimo, że program kursu był bardzo wypełniony, to kompetencje lektorów, stosowane przez nich metody nauczania i sympatyczna atmosfera pozwoliły uczestnikom efektywnie wykorzystać ten okres. W czasie kursu można było przypomnieć sobie zagadnienia gramatyczne języka angielskiego, poszerzyć swój zasób słów, a podczas licznych ćwiczeń konwersacyjnych wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Była to również okazja do “podpatrzenia” ciekawych rozwiązań metodycznych stosowanych przez prowadzących zajęcia.

Podczas pobytu w Hiszpanii nauczycielki z Raby Niżnej znalazły również czas na poznawanie zabytków Katalonii. Sanktuarium Sagrada Familia, Park Guell i niesamowite dzieła katalończyka Antoniego Gaudiego, łuk triumfalny, turystyczna ulica La Rambla i pomnik Krzysztofa Kolumba - to obowiązkowe punkty zwiedzania Barcelony, które udało się zobaczyć również polskim uczestniczkom projektu.

Udział kadry pedagogicznej w kursach podniósł kompetencje językowe naszych nauczycieli, co pozwoli na zrealizowanie innowacji pedagogicznej zakładającej włączanie języka angielskiego na przedmiotach “niejęzykowych” – z zadowoleniem konstatuje dyrektor szkoły.

 

                                                                                              koordynator projektu
Katarzyna Wacławik