z ostatniej chwili
Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A

Aktualności

Integracja na Jasieniu

29/10/2019, dodał: Magda Polańska czytano: 2027 razy
Uczniowie klasy V Szkoły Podstawowej nr 1 w Mszanie Górnej wraz z wychowawcą, Anną Mrózek - Kotarską oraz szkolnym pedagogiem, Rafałem Borowieckim, wykorzystując piękną, jesienną pogodę, wybrali się na wędrówkę beskidzkimi szlakami.

Celem ich wyprawy był Jasień – trzeci, co do wysokości, szczyt górski w Beskidzie Wyspowym.

Wędrówkę rozpoczęliśmy z Lubomierza – relacjonują turyści. Podczas wyjścia podziwialiśmy przepiękne widoki w barwach złotej jesieni. Na szczycie Jasienia złapaliśmy krótki oddech i zabraliśmy się za przygotowanie ogniska, na którym upiekliśmy kiełbaski i chleb, a później słodkie pianki.

Podczas wspólnej zabawy w terenie nie zabrakło gry terenowej; uczniowie podzieleni na „Wilki”, „Rysie” i „Orły” musieli odnaleźć wskazówki i wykonać 5 zadań związanych z lasem.

Podczas gry wszystkim towarzyszyły ogromne emocje prawdziwych poszukiwaczy – dodają piątoklasiści. Gdy wszystkie zadania zostały wykonane i zaprezentowane przyszedł czas na gry i zabawy integracyjne. Nawet nie zorientowaliśmy się, kiedy nadszedł czas powrotu. Posprzątaliśmy wszystko - jak na prawdziwych turystów przystało - i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Żal wszystkim było opuszczać to cudowne miejsce. Wiemy, że na pewno tu jeszcze wrócimy, może o innej porze roku, choć jesienią góry są naprawdę przepiękne.